Даний блог створено для обміну досвідом з вчителями, для дбайливих батьків та допитливих учнів. Тут Ви знайдете цікаву та корисну інформацію.

Виховна робота

зимові_читання_розваги
Відгадувати та загадувати загадки — одна з улюбленіших забав для дітей. Водночас загадки сприяють розвитку мислення і фантазії. Пропоную вам добірку загадок про зиму українською мовою.
В добірці ви знайдете зимові загадки про сніг та кригу, про ялинку, санчата, ковзани та ковзанку, про явища природи та зимових тварин.





День прав людини





















Квест «В країні дорожніх знаків»

 

 Тема: Правила безпеки підчас переходу вулиці

 

Мета: Ознайомити учнів з місцями безпечного переходу проїжджої частини дороги, із дорожніми знаками, закріпити і актуалізувати знання учнів про дорожній рух і правила безпечної поведінки на вулицях; розвивати пізнавальні інтереси, уміння орієнтуватися на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулицях.

Організаційний момент . Доброго дня, діти! Усміхніться і починаємо наш захід. Сьогодні ми з вами не просто будемо закріплювати правила переходу вулиці, а проведемо змагання. Я пропоную вам об'єднатися в групи.

 (Вчитель роздає дітям картинки із зображенням водіїв і пішоходів). Учні обирають капітана. Капітанам команд вчитель пропонує взяти картку. Капітан, який витягує картку «пішоходи», його команда і має таку назву, який картку «водії» - його команда - «Водії»

Розповідь вчителя - Багато з вас ходять до школи самостійно, без дорослих, тому ви всі повинні пам'ятати такі правила: шлях до школи вибирайте найбезпечніший, на якому менше переходів через вулицю чи дорогу. Коли йдете вулицями міста, будьте обережними! Не поспішайте! Йдіть тільки правим боком тротуару, чи узбіччям. Не виходьте на проїзну частину вулиці чи дороги. Проходячи повз ворота, будьте особливо обережні! З воріт може виїхати автомобіль. Переходь вулицю тільки по пішохідних переходах. Перед тим, як переходити вулицю, подивіться ліворуч. Якщо проїзна частина вільна - йдіть. Дійшовши до середини вулиці, зупиниться. Тепер подивіться праворуч. Якщо проїзна частина вільна, продовжуйте перехід. Якщо вулиця регулюється світлофором, обов'язково зверніть увагу на його кольори. Всі ми є пішоходами, тому повинні знати правила переходу вулиці і дотримуватися цих правил.

Представлення команд

У нас дві команди - «Пішоходи» і «Водії». Ви будете змагатися між собою за право називатися «Кращим знавцем Правил дорожнього руху». Команди, відрекомендуйтеся.

Командир команди «Пішоходи»: - Команда, наш девіз!

Учні команди: Наша команда знає багато! Кажуть про нас: «Гарні малята!»

 Командир команди «Водії»: - Команда, наш девіз!

 Учні команди: Ми обіцяємо гарно змагатися, Будемо кращими називатися!

І станція «Дорожні знаки». Які ви знаєте дорожні знаки

 6. Залізничний переїзд

7. Рух на велоси­ педах заборонено

8. Доріжка для велосипедистів

 9. Доріжка для пішоходів

10. Рух пішоходів заборонено

                      II станція "Дорожній кросворд". Кросворд "Пішохід"

 1. Дорожній знак, який попереджує про обов'язкову зупинку. (Стоп).

2. Людина, яка керує автотранспортом. (Водій).

3. Що встановлюють перед переїздом через залізничну колію? (Шлагбаум).

4. Частина дороги, призначена для руху пішоходів. (Тротуар).

5. Місце, де перехрещуються дороги і вулиці. (Перехрестя).

6. Який чудовий гарний дім, І вікна світяться у нім. Взуття із гуми носить він І головне, він п'є бензин! (Автомобіль).

7. Ділянка проїжджої частини, призначена для руху пішоходів через дорогу. (Перехід).

 

                                    III станція "Загадкова".

Відгадайте загадки.

1. Кінь залізний, гумою підкований. (Автомобіль).

 2. Яка тварина втекла із зоопарку, щоб лежати серед дороги? (Зебра).

3. Які острівці розташовані не на воді, а на суходолі? (Острівці безпеки).

4. Підморгне зеленим оком - ми йдемо, підморгне червоним оком — стоїмо. (Світлофор).

 5. Мій рогатий кінь двоногий Добре знає всі дороги. Як захочу - він стоїть, А скажу - то побіжить. (Велосипед)

 

                    IV станція "Юний інспектор дорожнього руху".

1. Де повинні ходити пішоходи? (По тротуару).

 2. Що таке перехрестя? (Місце, де перетинаються вулиці). 3. Що таке пішохідний перехід? (Місце, де пішоходи можуть переходити вулицю).

4. Де пішоходи можуть переходити вулицю? (У місцях, де є "зебра", дорожній знак "Пішохідний перехід" або світлофор)

 5. Як позначають пішохідні переходи на вулицях міста? (Білою фарбою наносять широкі лінії, а також знаком "Пішохідний перехід").

 6. Які сигнали має світлофор? (Червоний, жовтий, зелений).

7. Що означає червоний сигнал світлофора? (Забороняє рух).

 8. Що означає жовтий сигнал? (Потрібно приготуватися переходити вулицю чи зупинитися посередині і чекати зеленого сигналу).

 9. Що означає зелений сигнал світлофора? (Дозволяє рух).

10. Де можна кататися на велосипеді? (На дитячому майданчику, у дворі).

11. Чому не можна кататися на велосипеді по тротуару га проїжджій частині? (На тротуарі це заважає пішоходам, а на проїжджій частині можна потрапити під машину).

 12. Чому не можна виходити на вулицю та гратися на дорозі? (Там їздить багато машин, можна потрапити під машину).

13. Чому не можна визирати з вікна чи висовувати руки, коли їдете в автобус, тролейбусі або трамваї? (Це дуже небезпечно, може зачепити машина, що проїжджає повз).

 14. Що робить регулювальник? (Керує рухом на перехресті).

 

 

 V станція "КПП".

Тест А. Як ви оцінюєте дії учнів, які перебігають вулицю?

1.Якщо запізнюються в школу, то роблять правильно.

2.Це вияв недисциплінованості, що може стати причиною дорожньо-транспортної пригоди.

 3.Це сміливі діти і діють вони правильно.

 Тест Б. Як правильно переходити дорогу після виходу з автобуса?

1. Обійти автобус спереду.

 2. Обійти автобус ззаду.

 3. Пройти до пішохідного переходу, а в разі його відсутності, зачекати, поки автобус та інший транспорт від'їдуть подалі.

Тест В. Скільки років має виповнитися, щоб мати право їздити на велосипеді по вулицях і дорогах?

 1. 10 років.

 2. 14 років

  3. 16 років.

Тест Г.

 З якого боку повинні притримуватися пішоходи під час руху по тротуарах і пішохідних переходах?

1. Правого.

2. Лівого.

 VI станція "Знайка".

 Назвіть одним словом. 1. Прилад, що вказує на відстань, яку проїхав автомобіль. (Лічильник).

2. Місце знаходження водія в автомобілі. (Кабіна).

3. Рідина, яку застосовують для роботи двигуна. (Бензин).

 4. Частина дороги, призначена для руху пішоходів. (Тротуар).

5. Основний механізм автомобіля. (Двигун).

                 Вікторина "Чи знаєш ти правила дорожнього руху?”

1.Для чого існують правила дорожнього руху?

2.Як треба переходити регульоване та не регульоване перехрестя?

 З.Чому небезпечно переходити дорогу біля крутого повороту?

 4.Розкажіть, як треба поводитися на вулиці, якщо ви йдете в групі.

5.Чому не можна відволікати водія під час руху автомобіля?

 6.Які автомобілі обладнують сигналом типу "сирена" із синім або червоним блимаючим маячком?

 7.Навіщо потрібні дорожні знаки?

8.На які групи діляться дорожні знаки?

 9.Яку ферму мають попереджувальні знаки, про. що вони повідомляють?

10. Де встановлюють знак, на якому намальовані діти?

 11. Про що повідомляють заборонні знаки?

 12. З якого віку учням дозволяється їздити на велосипеді по вулицях?

 13. Де можна навчитися їздити на велосипеді?

14. Яким боком вулиці чи дороги в нас рухається транспорт?

 Відповіді.

 1.Правила дорожнього руху існують для того, щоб на вулицях не виникали аварійні ситуації, вони слугують для безпеки пішоходів і водіїв. 2.Уважно подивитись на світлофор і переходити тільки на зелене світло. Пересвідчитись, щоб поблизу не було машини, починаючи перехід, подивитися ліворуч, а дійшовши до середини дороги, - праворуч.

 3.Тому що з-за повороту може несподівано виїхати автомобіль.

4.Треба вишикуватись парами, дорослі обов'язково мають супроводжувати групу, в руках у них мають бути червоні прапорці.

 5.Водій постійно повинен стежити за світлофором, дорожніми знаками й уважно дивитися на дорогу.

 6.Пожежні машини, швидка допомога, міліцейські машини.

 7.Дорожні знаки допомагають регулювати й організовувати рух пішоходів і машин.

8.Дорожні знаки бувають попереджувальні, заборонні, наказові та інформаційно- вказівні.

9.Попереджувальні знаки мають форму трикутника білого кольору з червоним обводом, вони попереджають водіїв і пішоходів про можливу небезпеку. Цей знак встановлюють біля шкіл, дитячих садків і оздоровчих таборів. Заборонні знаки забороняють певні дії водіїв та пішоходів. На велосипеді вулицями дозволяється їздити дітям, яким виповнилося 14 років.

Підведення підсумків

 

 

 

 

 

https://buff.ly/3bB6aBK - день доброти 
https://youtu.be/FpR3N9tFTb4 - цікаві факти про українських козаків


Мета:
 Ознайомити учнів з виникненням писемності; показати красу і  багатство  рідної  мови,  її  різноманітні  можливості,  довести,  що  рідна  мова  — це  духовна  святиня,  найбільший  і  найдорожчий  наш  скарб.   Розвивати  почуття  наці­ональної  гідності.  Виховувати  потребу  зберігати,  як  святиню,  все  те,  що  пов’язує  нас  із  рідною  землею.
                                   Звучить лірична мелодія, на її фоні слова:
Синiв і дочок багатъох народiв
Я зустрiчав, якi перетинали
Гiрські й морськi кордони i, на подив,
Багато бачили, багато знали,

Я їх питав із щирою душею:
- Яку ви любите найбiльше мову? —
І всi відповiдали: — Ту, що нею
Спiвала мати колискову.

Вчитель:
-         Доброго дня, діти. Сьогодні ми святкуємо День української писемності і мови. Вимовляти звуки і записувати їх буквами для нас настільки звично й буденно, що ми, навіть, не замислюємось над тим, чи так було завжди. Давайте вслухаємось у ці звуки.
Звучить фонограма із записом звуків природи: грім, спів птахів, нявчання, дощ, дзюрчання струмка тощо.
-         Що ви чули?
                    Діти перераховують всі звуки, які вони чули у запису.
-         Так, правильно, це все – звуки природи. І були вони на Землі ще задовго  до того, як виникла людська мова. Так, так, були прадавні часи, коли люди зовсім не вміли не лише писати, а й розмовляти. Вони тоді жили в кам’яних печерах племенами. Чоловіки здобували їжу, а жінки оберігали вогонь та ростили дітей. Спілкувались між собою жестами і мімікою. Давайте і ми спробуємо  поспілкуватись мовою жестів і міміки:
-         Покажіть за допомогою міміки настрій, з яким ви сьогодні прийшли до школи;
-         Посміхніться один одному;
Гра «Поясни жестом»
Дітям пропонується дібрати жести, що мають передавати зміст поданих слів:

«Чудово!» (Пальці в кулаку, великий палець піднятий вгору.)
«От дивись мені!» (Погойдування вказівним пальцем.)
«Увага! Всі прислухалися!» (Піднятий вгору нерухомий вказівний палець.)
«От лишенько!» (Похитування головою, долоні на щоках.)
«У жодному разі!» (Заперечне похитування головою та рухи руками.)
«Що-що?» (Нахил голови трохи вбік.)
«Йди сюди!» (Закличні рухи кистями.)
«Я радий тебе бачити!» (Дружні обійми.)

Гра «Крокодил»
 Це популярна гра, в якій за допомогою жестів, рухів і міміки учасники показують загадане слово, а інші гравці намагаються його відгадати. Ведучому забороняється вимовляти якісь слова або видавати звуки, використовувати або вказувати на навколишні предмети, показувати букви або частини слова. Щасливчик, який здогадається, про що йде мова, в наступному раунді сам зображує слово, але вже інше.
-         Ось бачите, як непросто розуміти один одного лише за жестами. Тому людство розвивалось, працювало над собою, і в цьому процесі зародилась мова. Ніхто достеменно не знає, як і коли це сталось, але всі розуміють: з’явившись одного разу, вона стала найбільшим надбанням людини.
-         Мова первісних людей була дуже бідною. Вона складалася з небагатьох слів. Значення кожного такого слова були нечіткі, їх супроводжували рухами,які допомагали людям порозумітися. Рухами вказували:  « Піди туди!», « Візьми оце!», «Допоможи підняти!». Та з часом збагачувалась новими і новими словами.
Вправа «Ромашка»
На партах в учнів ромашки. Кожна дитина пише в серединці ромашки українська мова. Потім на пелюстках записує дібрані до цього слова епітети, порівняння, метафори.
-         «Слово до слова - зложиться мова», - так говорить народ. А Тарас Григорович Шевченко ось як про неї сказав.


Ну що б, здавалося, слова...
Слова та голос - більш нічого 
А серце б'ється, ожива,
Як їх почує...

Учитель. Не можна ходити на рідній землі, не зачаровуючись виплеканою народом у віках рідною мовою. Мова - надбання предків, наше багатство, державна перлина. «У кого рідна мова, в того й душа здорова» - каже народне прислів’я. Саме завдяки мові ми можемо порозумітися, переказати свої почуття, переживання. За допомогою мови ми бережемо свою історію, передаємо нащадкам неоціненні скарби минулого і сучасного. Українська мова, якою ми зараз розмовляємо, розвивалась протягом багатьох століть.
Ми з вами одержали у спадок сучасну українську літературну мову - багату, розвинену, гнучку.

.
Процес становлення мови тривав довго. Пройшло немало часу до того, як люди здогадались зображувати певні події малюнками. Але інколи дуже важко було здогадатись суть і послідовність події, тому люди поступово додумались, щоб зображувати  малюнком одне окреме слово. Зараз такі зображення називають піктограмами і широко використовують. Наприклад, піктограмами є дорожні знаки.
-         А далі сталась подія величезної ваги: люди винайшли письмо. Спочатку писали знаками, буквами та ієрогліфами на дерев’яних і глиняних дощечках та папірусі.
А перший  слов’янський алфавіт був створений священниками Кирилом та Мефодієм більше 1000 років назад. Це була старослов’янська писемність. Старослов’янською мовою  писалися церковні книжки, наукові твори, закони, літописи та найдавніші пам’ятки літератури.
                               Звучить лірична мелодія, на її фоні слова:
Тамара Коломієць "Мово моя"
Мово мояПолинного степу стеблинко,
Як же ти вижиластільки зазнавши біди?
Як підвелась тизазеленіла гінко
Із-під пожарівіз-під копит орди?

Мово моямальво з-під білої хати -
Шовк пелюстиноктоненький-тонюсінький стан...
А не змогли ж дихання твоє перетяти
Ані аркан  яничарськийані ятаган 

Мово мояколючого терну сплетіння
З-понад Холодного ЯруЗалізнякових доріг.
Рубана шляхтоюцупко впинала коріння
В рідний чорнозему спопелілий обліг.

Мово мояТоркаю вустами твій колос.
Сонцем цілую кожен росточок в ріллі
І наслухаю твій віщий і вічний голос
Із словника Грінченкового на своєму столі.

Робота з мовним деревом:

-         Чи задумувались ви, скільки мов існує на Землі? Нині їх близько семи тисяч, точної ж кількості не встановлено. Всі мови живуть сім’ями. І є кілька таких сімей. Українська мова  належить до індоєвропейської мовної сім’ї і має багато близьких і далеких родичів. Уважно розгляньте малюнок мовного дерева. Цікаве дерево – з гілочкам й листочками, з глибоким корінням.. Відшукайте на ньому українську мову. Побачили?Вона знаходиться на східнослов’янській гілочці разом з російською і білоруською мовами. Усі слов’янські мови рідні, бо розвинулися   зі спільної праслов’янської. А корінням вони сягають індоєвропейської прамови. Ось яке глибоке коріння має українська мова. Значна частина слів живе в українській мові багато тисяч літ.

Вправа  Асоціативний кущ

-         Існує така легенда.
Створив Господь на світі звірів прудкими, сильними, птахів з крилами, які допомагали їм літати високо в небі. Тільки людині він не дав ні великої сили, ні міцних крил. Зажурилася людина й прийшла до Бога, почала нарікати на свою долю.Всевишній вислухав скарги людини на важке життя і сказав, що має вона найцінніший скарб, якого не дано звірям і птицям — мову. Адже мова сильніша за будь-яку силу, скоріша за найпрудкішу тварину. Пообіцяв Бог, що мова все замінить людині, ніде не дасть загинути. Однак і людина повинна розуміти, який неоціненний скарб отримала — берегти мову, як зіницю ока. А якщо втратить вона її, то загубить і душу, і силу.

-         Це всього лише легенда. Але, як і кожен з народних переказів, вона відображає суть тих явищ, які відбуваються в людському житті. Недарма ж говорять, що без мови немає народу.

-         Так сталося, що українська мова століттями зазнавала утисків і гонінь. Досить згадати сторінки історії нашої держави, щоб зрозуміти: рідна мова разом з усім народом пережила чимало випробувань. Немає, мабуть, куточка в нашій Батьківщині, де б не намагалися знищити українську мову, обмежити її вживання, послабити її силу і вплив на народ.

   Демонстрація  презентації про мову

-         Але навіть в найскрутніші часи були люди, які стояли на сторожі українського слова, вбачали в ньому оберіг нації, свідомо йшли на конфлікт з владою, платили за це своєю свободою і життям,  аби тільки відстояти право говорити і писати рідною мовою.  Тож буде не зайвим нагадати слова Олени Пчілки, які вона написала 100 років тому: «Давайте будемо розмовляти по-українському. Ми довго ждали сього. Бо неподоба цуратися свого рідного слова!»

-            Я так люблюя так люблю тебе,
Моя співуча українська мово!
В тобі шумить Полісся голубе,
І дужі хвилі гомонять Дніпрові.
-          В тобі живе Карпатська височінь,
Що манить у незвідане майбутнє,
І степова безкрая широчінь.
І Кобзарева дума незабутня.
-          Ти рідна мовочистаяк роса,
Цілюща й невичерпнаяк криниця.
Святине нашагордість і краса,
Ти – розуму народного скарбниця!
-          Як легко йти з тобою по землі
І підставлять вітрам лице відкрите!
Для мене ти - як і насущний хліб,
Без тебе я не зміг би в світі жити.
Розпочнемо невелику вікторину про українську мову
ЛАБІРИНТ МУДРОСЛІВ’ЇВ
( За початком продовжити прислів’я:)
  • Мудрим ніхто не родився, ... (а навчився)
  • З книгою подружишся - ... (розуму наберешся)
  • Дім без книги - ... (день без сонця)
  • Знання – сонце, книга ... (вікно)
  • Книгу читай – ... (розуму набирай)
  • Ученому світ, а ... (невченому – тьма)
  • Наука в ліс не веде, а .... ( з лісу виводить)
  • Хто багато читає, ... (той багато знає)
  • Книга вчить,.. ( як на світі жить.)
·         конкурс  «ДОПИШИ ВІРШИКА»
1. ЇЖАЧОК
Ходить лісом їжачок,
В нього шубка з... (ниток, дроту, колючок)                                                                            2. ЩО ЇЙ СНИТЬСЯ?
Вночі їй завжди півник сниться.
Вона не курка, а... (гуска, ворона, лисиця)                                                                                    3. НА ПРОГУЛЯНКУ
У неділю на Хрещатик
Квочка вивела... (голубів, курчаток, вівців)                                                                                 4. ХТО ТАКА?
Великі очі й голова.
Не Колобок це, а... (слон, сова, коза)                                                                                           5. РИБАЛКА
Ярослав на камінь сів,
Ловить в річці... (щук, карасів, мух)                                                                                        6. РОЗУМНИЦЯ
Має Галя добру звичку
Класти книги на... (вікно, підлогу, поличку)                                                                         7. МАЙСТЕР
Меблі, двері й чобіток
Ремонтує... (голка, ложка, молоток)                                                                                           8. ЛІСОВЕ ТАКСІ
По дорозі жук повзе,
На спині листок... (фарбує, малює, везе)                                                                                9. А ЯК У НИХ
Є ім’я у мене і в сестрички,
А щеня і котик мають... (рибу, клички, назву)                                                                        10. НОВИЙ ГЕРОЙ
Їжак згорнувся у клубок.
– Я, – каже, – не їжак, а... (пиріжок, булочка, Колобок)
·         Х конкурс. «КАЗКОВІ ПЕРЕГОНИ»
·         1 Хто написав казку „Івасик –телесик” (народ)
2. Назвіть головного героя казки „Ріпка”
3. Назвіть першу дитину-силача, яка поборола змія. (Котигорошко)
4. Яку операція зробив дід в казці „Солом”яний бичок” ? (бартер)
5. Скільки пролежали гроші Буратіно на „Полі чудес” (Ніскільки)
6. Що означає слово „Мауглі” (жабеня)
7. Назвіть основну геометричну фігуру казки „Колобок”
8. Назвіть нареченого Мухи-Цокотухи (Комар)
9. Назвіть причину раптової зміни Кая в казці „Снігова Королева” (Попав осколок дзеркала в око
10. Назвіть головного героя Сонячного міста, який нічого не знав. (Незнайко)
·         1) Як звали півника в казці « Колосок»? ( Голосисте горлечко )
2) В чий будиночок забралася Коза-Дереза? ( Зайчика )
3) Кому з героїв у скрутну хвилину допомогло гусеня ?
( Івасику-Телесику )
4) Чим пригощала Лисичка Журавля? (Молочною кашею)
5) Кого зробив дід із соломи? (Бичка)
6) Хто бігав наввипередки з їжаком? (Заєць )
7) Кого купив дід на базарі за три копи? ( Козу-Дерезу)
8) Який казковий герой народився з горошини? (Котигорошко)
9) Яка тварина прикинулася неживою серед дороги? (Лисичка)
10) Хто викрав Івасика-Телесика? (Змія )
11) Хто прогнав Козу-Дерезу із зайчикової хатки? ( Рак)
12) Як звати зеленого чоловічка з довгою бородою, який живе у пеньку? ( Ох)
13) Назвіть улюблене взуття діда з казки Коза-Дереза?
(Червоні чоботи)
14) У якій казці битий небиту віз?
( Лисичка-сестричка і Вовк-панібрат)
15) Кому в казці треба було відчинити, через поріг пересадити,
нагодувати і спати покласти? ( Кобилячій голові) 16). Хто з казкових героїв отримав в подарунок частину свого тіла? (Ослик Іа)
17) . Назвіть предмет у якому помістилося багато казкових героїв. (Рукавичка)
·         - Дякую всім за прекрасну гру. Бажаю всім наснаги у вивченні української мови, говоріть нею, спілкуйтеся нею, бо це справді Божий дар. Хочеться завершити нашу зустріч словами :    Учися мій друже,                                                                                                       Відмінником будь,                                                                                                               Люби і поля, і діброви.                                                                                                                 І де б ти не був,                                                                                                                        Де б не жив – не забудь                                                                                                       Своєї вкраїнської мови.

Правила толерантної поведінки в школі.
Толерантність - необхідна умова для налагодження
і підтримки стосунків. Успіх будь-якого процесу,
у тому числі виховного, залежить від об'єктивного
оцінювання дійсності, вміння правильно ставити цілі, планувати, 
реалізувати, координувати, постійно аналізувати й 
оцінювати дійсність, створювати дієве багатостороннє 
виховне партнерство. У вихованні толерантності важливо 
виявити елементи нетерпимості, що виявляються як у 
суспільстві, так і в школі - його відображенні.

Взаємна повага.
Повне розуміння і терпимість один до одного.
Умій слухати вчителя.
В їдальні поступайся місцем малюкам.
Дотримуйся правил поведінки та порядку у навчальних кабінетах, де проходять уроки, поважаючи тим самим працю своїх товаришів і працівників школи.
Не забувай говорити слова вітання кожному, що знаходиться у школі, пам'ятаючи, що школа - для учня, учень в ній - хазяїн, а хазяїн має бути   привітним. Не забувай говорити слова вітання кожному, що знаходиться у школі, пам'ятаючи, що школа - для учня, учень в ній - хазяїн, а хазяїн має бути   привітним.
Юнаки повинні поводитися по відношенню до дівчат як істинні  

джентльмени.

Не допускай нецензурної лексики.


Правила толерантного спілкування :


Будь завжди уважним.
Будь терпимим в спорі, умій аргументувати свою думку.
Будь гуманним і милосердним.
Не ображай свого співрозмовника.
Година спілкування



Янголятка для воїнів АТО







Виступ на МО

Немає коментарів:

Дописати коментар